not feel soo goood :(

Heej!

mår inte så jätte bra, jag har varit på jobbet idag. jag skulle jobbat till 20 men jag mådde illa och kunde inte jobba vidare så jag fick sluta.. drog ner till stan träffade en gammal kompis som kom över hit från e-tuna bara för min skull haha nee.. vi har inte setts på åratal ;p sen mötte jag upp en arbets... vet ej va jag ska kalla det för men iallafall han jobbar tillsammans me mej! vi tog tåget hem efter en station säger han va ska du göra? jag orkar inte hem så vi bestämde oss för att åka tillbaka till stan för att gå på bio. det blev Avatar! 3gånger har jag sett den nu men han hade inte sett så vi körde på den:) efter filmen åkte vi hemåt så nu är jag hemma sitter i sängen o äter lite onyttigt:( det måste vara något fel på mej!
Men men.. nu ska jag fortsätta äta o kolla på I am legend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0