asso guuud :D

Allåå :D va längesen det var jag släppte in nån inlägg sådära men va ska jag göra hela min tid är för en tjockis:)
Jag läste en rolig kommentar som jag har fått av jag vet inte vem hahah asso va folk inte kan hålla sin käft bara! håll vad du vet för dej själv tack jag är inte nyfiken av såndära "nyheter" ;)
Nog om det, i söndags var jag ute med tjockisen till sent och hade mosit och idag åkte vi o sola oss till niggas. det blir typ inge mer solarium för mej ;p resten av dagen har jag legat i solen i trädgården.. eska ta o hitta nån bra film på tv eller något, love ma baby boy n' no one else..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk logiskt istället! vad tror du om hans släkt egentligen, accepterar inte vad som helst gumman.

2010-05-25 @ 16:12:06
Postat av: Anonym

asso vafan vet du? eller vad vill du ens, kom fram till nånting isåfall! heree va folk är konstiga ;s du är en nära till honom men jag? här fåru svar JAG ÄR INTE TILLSAMMANS MED HERMAN, nöjd!? ;)

2010-05-25 @ 19:22:45
URL: http://pikatchuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

=S Fyfannnnnnnn.. vem fan e du?????????

2010-05-26 @ 17:59:27
Postat av: Anonym

Tycker bara det är synd, det finns en orsak till att han åkte till kurdistan nyss.. haha tänk lite

2010-05-26 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0