den glada jag

Shuuuu nån har varit på bästbästa humöret idag nämligen... jag! haha XD
Jag somnade runt 6på morgonen så väcker min mami mej o säger klockan är 10 du börjar om 1timma. helt panikslagen tog jag mej upp med en skutt o börja springa runt på 10min var jag klar, jag hann ta tåget 15över fett nice ;O ee så ser jag min älskling på tåget oxå nån looog ;D jag fick sluta 15 gick o träffa en kompis snabbt sådära sen åkte jag hem till syrran. När jag tröttnade på henne (aldrig) tog jag tåget tillbaka till stan där jag drog till BK o käka me en tjockis medan jag väntade på att min andra älskade tjockis skulle sluta.. oså åkte vi hem ;p
Historia lektion haha men som sakt bästa humor dagen! måste försöka sova nu annars blire knaas imorn
Nattinatt<3


Saknaardeej bebis!


                                                 
  -  du kan aldrig köra över min humör igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0