hela dagen snett!

ÅÅ så dödstrött jag är ni anar inte:( jag lyckades somna vid 6 på morgonen skulle upp 9 och dra iväg till jobbet. Jag vaknade 10.40 kollar i mobilen hade 13 missade samtal från olika håll speciellt jobbet jag ringde de fucka ur och sa att jag ska vara på jobbet 11 o skiteri hur jag tar mej dit. Panikslagen ringde  jag min chef och berättade för honom så han mötte upp mej i skäris och vi åkte tillsammans hihi ingen öppnade sin mun när vi var dära :D tjockiiz nice juh! älskar min chef han är som en store brorsa till mej:)

Efter jobbet gick jag för att ta ut mina pengar efter 1timmas väntan kom äntligen min tur då jag får reda på att jag inte hade på mej mitt leg fan va jag rasade till asso, men men.. livet är ju hårt ibland! ska snacka med min bebi nu och äta fisk ;D kramis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0