Sheeybab

Fan vad jag älskar sheybab (kebab) asso aldrig tröttnar på det! idag efter jobbet hämtade jag mina pengar sen mötte jag upp min kusin och började en rejäl vadring på söta sommar kläder haha jag är jätte dålig på att hitta fina kläder men idag hade jag vilken bra tur som helst ;D vart enda grej jag rörde vid satt perfekt wii vilken lycka! köpte mej två söta klänningar en pink sugar parfym, lika gooo som godis(= sedan fick jag med mej lite andra små plagg. så nöjd jag är äntligen tur.. stackars min kusin som aldrig hittar sin favorit student klänning :( ska in till stan imorn igen för vandrig efter hennes "dröm klänning" sen ska vi dra o sola, hon måste få lite färg på sej föfaanh.. efteråt eska jag åka o träffa min älskade bebiiiiiiiiiii som jag saknat sååååå mycke!
Älskareey bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0