Tjeeeynare!

Nån har saknat sin dator! jaaag XD

Igår helt oplanerat bestämde jag mej för att åka hem till min sis och sova över dära, efter jag va och åt min goa pizza i centrum kuuta jag hem tog med lite kläder och kutaa tillbaka. Vi åkte med tåg, tvärbana, tåg som tur behövde vi inte stå och vänta så länge oså knulla min syrra upp min hjärna med yees bästarnas bästa! och hon harma mej för jag brukar säga till mina kunder Right the corner haha ;s garva hela vägen dit det är jag och min syrra när vi är med varann.

Neemen väl framme i hässelby drog vi till filmkedjan och hyrde 2 filmer skräckis o komedi som var bästarnas bästa! fan jag har glömt vad de hette ;s ajaa min syster gjorde en liten operation på sin tumme idag så vi vaknade lite tidigt duschade o fixade oss sen fick jag lite fina hollywood lockar på mitt hår ;D ääsh ska in på min favorit hemsidan och söka efter filmerna, måste bara se de om igen -.- ska chiilaa iväg nu hadebrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0