deppis

Vad händer ;O ?? Jag kom hem för bara nån minut sen satte mej vid datorn och jag fick sån där deppi konsti känsla, jag känner mej ensam! whaaat ;O jag mår dåligt inte sådär direkt dåligt men jag KÄNNER MEJ ENSAM ;s
ÅÅÅJ haha ajaa pass man får såna dära dumma känslor ibland bara.. ennu dåligare nyheter fick jag och det är att sötnosen åker tidigt imorgon så vi hinner inte ens träffas aaaw :( men jag hade dej för mej själv idag ett bra tag så jag är nöjd ;) filmen som vi såg var bra alltså den dög (clash of the titans) OCH andra dåliga nyheter är att imorgon åker familjen till uppsala men jag kan inte åka med för jag jobbar både dag och natt, hmm.. :(  livet är hårt!

Jag ska gå lallaa runt lite sen måste jag nog lägga mej lite tidigt för att orka vara uppe en hel dygn:) Nattii puss<3
Jag idag..


Puss på dej bebisen min(=

Kommentarer
Postat av: ahmed

fin :)

2010-04-24 @ 18:42:27
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0