hur kan man?

Det har hänt jätte mycket idag det värsta var att jag hade humor svämningar, noot good! jag tjurade på jobbet, inte roligt. Vi stängde 5 på morgonen och jag tog tåget 05.40 med min bror hans kompis o en medarbetare till mej så hoppades vi på att få vara hemma snart men då ska några idioter stå o leka med dörren på tåget så det fastna sen vid skärholmen nånstans där ser vi en kille gå sätta sej bredvid en annan som deckat på tåget och började typ smeka honom vi ba shiit okeey liksom;O men efter ett tag börja vi märka att idioten håller på rota i hans fickor ;s framme i fittja då det bara va jag o min brorsa kvar går vi och väcker killen o den andra sa att det var kompis iallafall vi väckte honom o båda gick ner så springer han (rånaren) in i tåget igen, min bror sprang efter o sa åt mej att dra i nödbromsen d gjorde jag hihi ;D ser min bror springa efter killen o dra ut han från tåget satte honom på en bänk o ba ut med grejerna. idioten börja säga english english sen sa han I swear I dont have something I just want to help him lalala.. bullshit! jag gick o väckte fullisen som blev av med sina grejer o sa kolla om du blivit av med något, wii vi hittade hans plånbok i fickan hans ciggpaket, tändare allt möjligt men d roligaste va att han hade gömt killens iphone i skorna haha vi lät han gå jag han inte blinka en gång då va han borta så snabbt sprang han för livet. åå hur ska jag kunna tacka er fan va snällt av er började han den unga sexiga swedi fullisen ;p kolla det finns goa blattar oxå sa min bror ;) så vandra vi hem me leendet på läpparna:)

Snipp snopp slut då var sagan slut! dumma jävel klockan är 8 snart ska upp om 7timmar och börja jobba igen till stängning. jobbigt va? jag sliter från fredag till tisdag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0