- Va ska man säga !?

Dagen idag har jag spenderat med mina småttingar, alltså mina favorit tjejer (sjukast) ^^
Vi har suttit i solen vid trekanten liljeholmen busat och drivit sönder varenda människa som passerat förbi skulle gärna visa upp några sjuka videos men kan inte ladda upp de just nu kanske gör det nån annan dag:) 

Imorgon blir det rollis för mej, jag slutar 14"/  tjejerna kommer förbi mitt jobb vi ska gamaaa BK mat (MARWA) sen kommer vi rulla ner dit.. kanske jag tar med mej datorn oxå oså blir det vp o massa andra grejer OM inte vädret förstör det hela, åhnooo ;p

her ar nogra potos från idag ijallavall - vår nya språk!
ma sexy lejdis ;)

vi fick sitta och tigga efter lite mat :(

Här borta upptäckte vi några apor på ett träd ;O

just nu sitter jag o äter min favorit glass och fnittrar för mej själv.. ;s


här bad vi nån människa ta en poto på oss där han fick vara me o garva lite haha knasknasknaasbaaarn!


Får se hur vi ser ut imorn då, kanske man hittar oss i sjön hahah.. eska faane såva noo anners jag eldrig vakna imårgon :( Nattinatt puss puuuss kram kraaam..

Får verkligen inte glömma att säga 30maj GRATTIS PÅ FÖRDELSEDAGEN ÄLSKLING, love you soooo moke ;D mwaaaah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0