löön snart!

Heej! sitter på jobbet igen, hann aldrig uppdatera bloggen imorse. Jag gick upp 9 fixa mej skulle ut då ringde de och kolla om jag ville jobba stängning istället jag tackade ja o blev så glad så jag hoppade i säng igen vaknade runt 13 käkade mamis goda mat, fixa mej och rulla ner till jobbet. Jätte skönt fick min goda lilla sovmorgon :)

Igår hade jag hur kul som helst med jobbet först hade vi möte sen drog vi alla ner til rålis där vi grillade, spelade fotboll o brännboll XD tråkigt att vissa inte fick förlja med "/ vi drog därifrån vid 23 så de släppte ner mej vid jobbet där jag käka mej tjock o hjälpte till att stänga sen tog vi bussen hem =) nu ska jag ut för lite friskluft sen äre bara o köra!! hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0