1 juni- redan ;O ?

Jaa då är nån hemma för dagen, har varit lite överallt idag och haft det hur kul som helst med nårra småttingar :)
Först var man då o jobbade sen drog jag ner till rålis där jag träffade araberna ;p oså kom då tjockisen dit med sin syster oxå så vi fick lära känna varann hihi trevlig tjej, lika trevlig som tjockisen yani ;) efter ett bra tag på rålis åkte vi vidare till gullmars där vi tjocka upp magen med sheybab, asså jag har fastnat för den där maten som ni märker haha helt knas snart ser man en big mama rulla runt o skutta överallt sådära"/ träffade mi brotha där oxå sen kom kylan så vi åkte vidare till bredäng och på vägen dit träffade vi ennu en till syrra, lite pinsamt men det var trevligt (=
Imorgon ska jag upp o jobba igen sen blir det bomba solarium, lääängtar!
Nattinatt plyttisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0