OHMYGOSH :P

Heeey.. nån har varit borta ett tag, har inte haft tid för nånting alls det vet tjockisen ;p nee men denna vecka har jag jobbat natt vilket jag kommer göra veckan ut sen kommer jag köra natt nästa helg oxå oså är det nog för mej med natt jobb tror jag :) iallafall efter jag kommit hem från gotland resan vilket jag lääängtar :D och nu på lördag blir det nån ute kväll för mej tydligen efter all slitande medan alla andra är ute o har så kul så :( sorry för den usla uppdateringen mä ni förstår lilla jag kommer hem 1 på natten somnar vid 4 vaknar 15 hinner bara fixa till mej lite sådär sen dra till jobbet huh kul va ;)

Här får ni njyta av mina nya favorit låtar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0