26 maj

Hahaha mammaaaaaaaa ;D HAHA..
Saiko barn! ursäkta, men asso har man svårt o fatta att jag inte är tillsammans med någon kille som heter Herman ;s aa vi jobbar tillsammans o aa jag känner honom men det är ingenting mellan oss:) låt bli bara jag vet inte vad orsaken är till att han åkte dit och jag är inte nyfiken på att veta det. weeii ;O okej om jag ens hade skrivit något om nån Herman på min blogg, elr?? vill inte visa mej som en otrevlig människa men irriterar mej på att folk hela tiden måste lägga såndära oviktiga kommentarer, paaass..


Igår var jag på en kompis stundentskiva i göta, hade hur kul som helst men efter ett tag klarade jag inte av värken om mina fötter snacka om dansa sönder sej haha -.- vid 2 tiden var alla tvungna att springa ut därifrån för det blev stor bråk mellan allt o alla, hade känslan ;) tog en taxi hem, skönaste decka vid 4 o vakna 9 till jobbet :( känner mej jätte trött det blir soova tidigt för mej ikväll allså.
 
Nån har fortfarande inte fått sin lön ;( knaaas

Kommentarer
Postat av: Muzzii

Tjockisss vem har sagt att du är tsm med Herman?

Är du inte Tsm med Mustafa eller <3

2010-05-26 @ 20:50:06
Postat av: Muzzii

Tjockis slösa inte din tid på detta :)

2010-05-26 @ 20:51:26
Postat av: Anonym

Absolut, har bara tjockisen min ;)

2010-05-26 @ 20:55:43
URL: http://pikatchuu.blogg.se/
Postat av: Muzzii

Hahaha Så sööt tjockis :)

2010-05-26 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0