bästa kvällen på länge

Hellu :) igår började kvällen med att jag träffade tjockisen och åkte ner till medborgar där vi hitta en mosig ställe och drack sönder oss, konstigt att det inte slog till så hårt som det brukar med mindre. vi fick lust för en promenad så vi gick runt i slussen o hälsade på alla som gick förbi oss haha vi hade jävligt kuul ;D efteråt kände vi oss hungriga så vi drog till älskade BK drev med arbetsledaren (abo tiz) och tog med oss lite mat o då vare så sent så vi gick och satte oss i bilen ;p sedan vare dags för ljuva ljuva hem för lite sömn. jag kom hem heldöd o bara deckade på plats -.-

Idag sov jag äntligen gott fram till 17tiden jätte sköönt (= gick upp käkade, duscha o åkte ner till heron för att kolla om datorn hade kommit. den kommer om 2dar tydligen :) få se, saknar deen "/ Snart måste jag lägga mej för imorn ska jag upp tidigt till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0