Godnatt

Tja tjaa ;p nu känner jag mej trött tänkte lägga mej för att sova men först ville jag slänga in en snabb inlägg.
Som sakt så var jag för några dagar sen och fixade mitt hår, tanken var att jag skulle ha en ljusbrun på hela o lite blond på framsidan jag hann göra det bruna men klarade inte sitta där längre till det blonda så jag gjorde klart det idag. det blev som jag ville Tack syrran du är bäst!<3
Imorgon är jag ledig inga planer än, är hemma för dagen om inget dyker upp:)
här har ni iallafall en ful bild på mej efter min extrema make-over ;p


Kommentarer
Postat av: A

like Keri Hilson style:) snyyggt

2010-05-05 @ 13:10:57
Postat av: steffie

jätte fint :)

2010-05-05 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0