home sweet home

Ligger i min sköna säng efter en lång låång dag! jag har knappast vilat på ett helt dygn, varit på fots hela dagen till dagen där på jag tycker synd om mej själv ska jag säga..
jag fick sluta en halv timma innan stängning så byte jag om till mina sköna mjukisar och gick mot hötorget med Natasha min kompis, där vi mötte upp min bror som va och spelade nån natt vet ej vad ;s sedan rullade vi hemåt o det blev en hel del garv då vi stod o vänta på tåget i 15min haha jag har fortfarande kramp i magen ;D över trötta! och nu så är jag hemma äntligen jååo ;p

söta bror deckat på tåget, ingen har skönare humor än brorsan min! :)

kokoo bild med sköna mjukisar

ååj va nån har blivit duktig på att ladda upp bilderå allarhor? hihi :$ nää nu tänker jag ligga och se en film till jag deckar, jobbar natt igen så jag hinner sova ut fa shöööönth XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0