me ♥ tusingar

Dagen började med jobb som vanligt, lyckades inte ta mej upp från sängen förrän 9.45 då jag var tvungen att springa runt och skynda på. Efter jobbet mötte jag upp tjockisen i stan sen tog vi tåget hem tillsammans, så sööt ;)
Kände jag behövde vara hemma och vila i mellan då jag har några timmar ledig bara, ska jobba 23 igen.. innan det har jag lovat att träffa tjockisen en stund då:) nu är jag sugen på att spana in fbook, jag HANNA ;O som var så emot det haha -.- nemen aa så äre bara! mami typ gjorde fest för jag var hemma tidigt idag hihi, och jaaaaa min lön har kommit ska få ett par tusen lappar och lite mer.. ;p

Kommentarer
Postat av: M

Är du tillsammans med herman från ditt jobb så tycker jag att du ska hålla lite mer koll på han gumman, han har redan en i kurdistan så ta reda på det först innan du kärar ner dig för mkt.

take care

2010-05-24 @ 18:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0