dagen fullt upp

Jaa halleo.. Börjar med dagens, jag vaknade tidigt och var pigg som fan började jobbet 11 och slutade 15 träffade en tjockis från Norrköping vi käkade på BK och rullade ner mot gallerian där jag träffade min kusin sedan blev det lite hit o dit sådära, vi satt på en skitställe i solen, tjockiiz varmt dää va!
Nån ringde mej jag ba hmm.. Det var min kusin ;O mina kusiner som jag inte sett åratal såg jag på stan asso snacka om hoppa och skrika hahah (mitt i plattan) ;O eeiu hatar stället och ens bara namnet. ee  jag som bad om att få åka hem snabbt för jag var dödstrött träffade på allt och alla idag. hade tydligen lovat min amor o en annan tjejkompis att träffa de i skäris blev aldrig av så ja fick nårra sura sms hihi^^ men drog till henne när ja åkte från stan. Min allra live dag!  (jag vet att hela inlägget är upp&ner hullerombuller) få klara däät ;|
Amanda & jag

Jag & kusin

Thats mee!

fler bilder palla inte upp med, hackiga skitstövel! (data)
Vill inte tänka mej för hur länge jag har hållt på med denna inlägg, det är sjukt min hjärna spolar då o då ;p haha ska vänta på att få se bebi sen sova ska upp och jobba klockan 9 måste ladda med lite energi-yyy..


Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh vill komma mer er å fnittra!

2010-05-07 @ 07:17:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Amanda

höhö jag vill ha bilderna likzom :D

2010-05-07 @ 14:59:29
Postat av: Hanna

Daniel:

haha jag ringer dej nästa gång ;D

2010-05-07 @ 17:45:47
URL: http://pikatchuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0